فعال رسانه ای و رئیس اداره تبلیغات فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: تقویت و توسعه شورای عالی زیارت که نتیجه پیگیری شهید رئیسی از مهمترین اقدامات دولت آینده باشد.

تقویت و توسعه شورای عالی زیارت از برنامه های دولت آینده باشد

جمال رستم زاده با حضور در شعبه اخذ رای موسسه فرهنگی قدس در تریبون انتخاباتی قدس ضمن اشاره به پیام مقام معظم رهبری درباره انتخابات عنوان کرد: همچنان که مقام معظم رهبری هم فرمودند امروز روز پرشور و نشاطی برای ملت ایران خواهد بود و مهم‌ترین مسئله در دوره اول و هم در دوره دوم اصل مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خودشان با حضور در انتخابات است که امیدواریم در مرحله دوم از مرحله اول شاهد حضور پرشورتر با نشاط تر و با مشارکت بسیار بالاتری را شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه حوزه فرهنگ هم طبیعتاً یکی از موضوعاتی است که برای ما اهالی رسانه حداقل دارای اهمیت خیلی ویژه‌ای است، افزود: هریک از کاندیداها انتخاب شوند رئیس جمهور همه ملت ایران است و طبیعتاً مطالبات مردم ایران هم یک مطالبه کلی است یعنی صرفاً عرصه فرهنگ نیست.

فعال رسانه‌ای و رئیس اداره تبلیغات فرهنگی آستان قدس رضوی بیان کرد: امروز ما از رئیس جمهور دوره چهاردهم خواهشمندیم در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و  سیاسی گشایش‌هایی را برای ملت ایران ایجاد کند چراکه مسائل کشور فقط در مسائل فرهنگی نیست و حل آسیب‌های اجتماعی، تعاملات سیاسی با دنیا، رفتارهای سیاسی در داخل کشور و تعامل و دیده شدن مردم در این خصوص خیلی اهمیت دارد.

رستم زاده گفت: به دلیل وجود مضجع شریف امام رضا(ع) در مشهد، تقویت و توسعه شورای عالی زیارت که در واقع از اقدامات مبارک شهید رئیسی عزیز بود از مهمترین اقدامات است. شهر مشهد سالانه میزبان میلیون‌ها زائر است این زائران از اقص نقاط ایران و دنیا وارد شهر مشهد می شوند و تمام امکانات خدماتی برای زائران باید توسعه پیدا کند .

وی ادامه داد: طبیعتاً آستان قدس رضوی متولی بخشی از این موضوع در حوزه زیارت و تعالی فرهنگ زیارت است اما برای تحقق بهتر این موضوع حتما نیازمند همکاری های ویژه دولت هستیم و راه حل هم همان تقویت شورای عالی زیارت است که باید در دوره بعد هم به شکل جدی پیگیری شود و به نتیجه برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.